سیستم حفاظت محیط پیرامونی

يکشنبه 26 مرداد 1399
15:21
منصور علیزاده

سطح حفاظت مورد نیاز برای هر ساختمان یا محوطه به طور معمول بر اساس سطح خطرات ناشی از تردد غیرمجاز یا فعالیتهای خرابکاری تعیین می شود . در حالت ایده ال طرح حفاظتی یک مجموعه شامل چند لایه مختلف حفاظتی می شود که مکمل یکدیگر می باشند. از این دیدگاه آشکارسازی تردد در پیرامون اماکن در اشکال مختلف آن برای اولین لایه حفاظتی کاملا مناسب است زیرا هم اقدام به ورود غیر مجاز را به سرعت به پرسنل اطلاع می دهد و هم به عنوان عامل ترس و تاخیر در ورود مهاجمان عمل می نماید.

سیستم حفاظت پیرامونی در مرزهای مجموعه نصب می شوند که ممکن است روی دیوار ساختمان، فنس محوطه و یا دیگر انواع حصارها باشد.

علاوه بر مراکز حساس صنعتی نظیر پالایشگاههای نفت و گاز، پتروشیمی ها، مراکز مخابراتی، فرودگاهها و نیروگاهها، راهکارها و سیستم های پیشنهادی برای بسیاری از محوطه های کوچکتر نیز مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این سیستم ها علاوه بر کاربردهای حفاظتی در مجموعه هایی که دارای ملاحظات ایمنی می باشند نیز قابل استفاده می باشد. اماکنی نظیر تصفیه خانه های آب، کارگاههای ساختمانی و معادن از این دسته می باشند. در این مراکز آشکارسازی تردد در پیرامون محوطه می تواند به منظور هشدار زودهنگام ورود یک فرد مزاحم یا خرابکار و اعلام هشدار ایمنی به کار گرفته شود.

منبع

https://tejaratnews.com/


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به امنیت هوشمند است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]